Taalcursus 'klachten behandelen' in het Nederlands.
De taalcursus 'klachten behandelen in het Nederlands' is bestemd voor cursisten die in hun job worden geconfronteerd met conflicten en klachten in het Nederlands.
Tijdens de cursus wordt er gewerkt aan specifieke vaardigheden met betrekking tot klachtenbehandeling :
- een probleem analyseren en de juiste vragen stellen
- een probleem omschrijven
- de oorzaken verwoorden
- de context van een probleem uitleggen
- een oplossing voorstellen
- conclusies formuleren en onderhandelen
- ...
De opleiding is gebaseerd op communicatie en is interactief, rollenspelen worden ter ondersteuning geïntegreerd en sleutelzinnen helpen u bij de assimilatie van de behandelde vaardigheden.
Extra info
Personeelsleden die in hun job worden geconfronteerd met conflicten en klachten en die over een minimumniveau 3/5 ALTE – B2 ERK beschikken.
20 uur (sessies van 2 uur)
1 uur = 60 minuten
Privé, duo of groep (3 tot 6 cursisten)
Nederlands voor anderstaligen
(deze cursus is ook beschikbaar voor het Frans, Engels en Duits)
Bij het begin van de cursus 'Klachten behandelen in het Nederlands' krijgt u toegang tot ons online e-learningplatform waar u wekelijks oefeningen ontvangt afgestemd op uw taalniveau.
Daarnaast krijgt u toegang tot de e-lexica waar u specifieke zakelijke woordenschat kunt inoefenen via drill (bv. EU-terminologie, financiële terminologie, HR-terminologie, IT-terminologie, juridische terminologie, marketingterminologie, terminologie om te onderhandelen, telefoonuitdrukkingen, …).
Snelle planning op basis van uw beschikbaarheden.
Cursus in uw kantoor of in onze opleidingslokalen in Brussel, Gent, Diegem, Antwerpen of Luik.